Yöneticilere “Hizmet kalitesi” eğitimi

Tarih: 28 Aralık, 2007
a a a

Arşiv Niteliğindedir

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi`nin Kurumsal Gelişim Projesi kapsamında müdür ve daire başkanlarına yönelik gerçekleştirdiği eğitim seminerlerinde ikinci hafta da geride kaldı. Toplam 4 hafta sürecek seminerde bu hafta, Kocaeli Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Şenol Hacıefendioğlu, “Hizmet Yönetimi ve Hizmet Kalitesi” konusunu işledi.

“HİZMET İMALATA BENZEMEZ”
Büyükşehir Belediyesi AK Parti Grup Salonu`nda yapılan toplantıda, önceden hazırlanmış bireysel bankacılıkla ilgili müşteri ve yetkili diyalogu katılımcılara dinlettirildi. Yapılan konuşmalardaki eksiklikler ve yapılması gerekenler karşılıklı olarak tartışıldı. Yrd. Doç. Dr. Hacıefendioğlu, hizmetin imalat yapmaya benzemediğini belirterek, “İnsana sunulan hizmetler fiziksel ve görsel öğelerle desteklenirse istenen kaliteye ulaşılır” dedi.

“EN KALİTELİ HİZMET SUNULMALI”
Hacıefendioğlu konuşmasını şöyle sürdürdü: “Vatandaşa hizmeti sunmaya başladığınız andan itibaren hizmetin en kalitelisini sunmak zorundasınız. Sunduğunuz hizmetten yararlanan kişi belki o hizmeti bir daha alamayacak olabilir. Çünkü vatandaş işini bir başka güne bırakmak istemez.”