Bordro ve Tahakkuk Şube Müdürlüğü

0262 318 12 40

selimsaltan@kocaeli.bel.tr

KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

Bordro ve Tahakkuk Şube Müdürlüğü

Büyükşehir’de hedef: Mutlu, başarılı ve verimli personel

Tarih: 20 Haziran, 2020
a a a

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi (KBB), COVID-19 salgını süresince çalışma hayatına evden devam eden personeline yönelik çevrimiçi eğitim programlarına devam ediyor. Pek çok kamu ve özel sektör çalışanları gibi görevlerini bir süre evden sürdüren ve kontrollü hayat sonrası görev yerlerine dönen Büyükşehir Belediyesi personeli “Salgın Sonrası İşyerinde Motivasyon” eğitimleri kapsamında yeni çalışma hayatlarına adapte ediliyor.

350 PERSONEL KATILDI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Marmara Belediyeler Birliği işbirliğiyle sürdürülen eğitimlerin ikincisine yaklaşık 350 personel çevrimiçi bağlanarak katıldı. KBB İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen etkinliğe katılan eğitmen Angela Teresi, Büyükşehir personelinin motivasyonunu artıracak yöntemleri anlattı.

“SALGIN GELMEDEN ADIMLAR ATTIK”
Eğitim öncesi açılış konuşması yapan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Balamir Gündoğdu, KBB olarak mart ayının öncesinden çalışmalara başlandığını ve bugüne kadar gelindiğini ifade etti. KBB olarak öncü bir çalışma izlediklerini belirten Gündoğdu, COVID Türkiye’ye gelmeden toplantılar yaptıklarını söyleyerek, “Bu süreci nasıl atlatabileceğimize, şehrimizdeki kamu kurumlarına nasıl destek verebileceğimize yönelik toplantılar yaptık. Bütün ekibimizle birlikte bir çalışma planı hazırladık” dedi.

“1,5 MİLYON MASKE ÜRETTİK”
Esnek çalışma modeline geçildiğini belirten Genel Sekreter Gündoğdu, “Personelimizin bir kısmı uzaktan çalışırken, geri kalan kısmı da gruplara ayırarak haftalık periyotlar şeklinde dönüşümlü olarak çalışmalarını ve temasın en aza indirilmesini sağladık. Maske üretiminde 1,5 milyona ulaştık ve sağlık personelimize verdik. Evlerine dönemeyen ve yurtlarda kalan sağlık personelimizin ihtiyaçlarını karşılamaya çalıştık. Ulaşımla ilgili pek çok önlem aldık ve süreci yönettik” ifadelerini kullandı.

“PERSONELİMİZ CANLA BAŞLA ÇALIŞTI”
Süreç içerisinde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi personelinin canla başla çalıştığını belirten Gündoğdu, İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığımızca yapılan analiz ve personelden gelen talep doğrultusunda moral motivasyonu artırıcı eğitimler düzenlediklerini vurguladı. Genel Sekreter Gündoğdu, tüm Büyükşehir personeline başarılar dileyerek sözlerine son verdi.

MUTLU, BAŞARILI VE VERİMLİ PERSONEL
Öte yandan eğitim Büyükşehir Belediyesi personelinin talep ve ihtiyaçları göz önünde bulundurularak yapıldı. Personelin salgın öncesi neler hissettiği ve bu dönemi nasıl geçirdiğine yönelik yapılan anket neticesinde ortaya çıkan sonuç eğitimin içeriğini belirledi. Eğitimle Büyükşehir Belediyesi personelinin hem sosyal hayatta hem de iş hayatında mutlu, başarılı ve verimli olması hedefleniyor.