skip to navigation

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi

ULAŞIM HİZMETLERİ

Büyükşehir ulaşım ana planını yapmak veya yaptırmak ve uygulamak; ulaşım ve toplu taşıma hizmetlerini planlamak ve koordinasyonu sağlamak; kara, deniz, su ve demiryolu üzerinde işletilen her türlü servis ve toplu taşıma araçları ile taksi sayılarını, bilet ücret ve tarifelerini, zaman ve güzergahlarını belirlemek; kanunların belediyeye verdiği trafik düzenlemesinin gerektirdiği bütün işleri yürütmek. Büyükşehir içindeki toplu taşıma hizmetlerini yürütmek ve bu amaçla gerekli tesisleri kurmak, kurdurmak ,işletmek ve işlettirmek , Büyükşehir sınırları içindeki kara ve denizde taksi ve servis araçları dahil toplu taşıma araçlarına ruhsat vermek şeklinde ifade edilebiliecek hizmetlerden oluşmaktadır. Ulaşımın gerektirdiği her türlü ulaşım yapısını(yol, köprü, kavşak, alt/üst geçit vb.) temin etmek.
Son Güncelleme : 21.02.2008 14:21:52
  • Share/Bookmark
  • İçeriği arkadaşına gönder
  • İçeriği Yazdır
17 kişi beğendi.

Siz de Yorumunuzu ekleyin

  • * Doldurulması Zorunlu Alanlar
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 07 Şubat 2018 Çarşamba

    Aydın taşar diyor ki:

    Ulaşımda engelli kart kullanıyorum. Ve vizesi 1 yıllık kartımın vizesini süresiz talep ediyorum
  • 24 Ocak 2018 Çarşamba

    Nuri yıldız diyor ki:

    Karamursel ilçesi Kavak mevkiinde bulunan Ercan Sitesi Meric Sitesi, Soykaya sitesi Bahçelievler Sitesi ve Atakent sitesi sakinleri olarak sitemizin hemen önünde bulunan Mimar Sinan caddesinden, Karamürsel Dereköy hattında çalışan toplu taşıma araçlarının (763 nolu minibusler) geçmesini istiyoruz. Özellikle kış aylarında anayola ulaşmak oldukça zor. İlginiz için şimdiden teşekkürler
  • 13 Aralık 2017 Çarşamba

    BELKIS GUCLU diyor ki:

    01003-23690-4 kart no ile 20 tl dolum yaptığım kartıma 2 kez şehir içi kullanımda limit bitti. 3 gündür Telefon ile size ulaşamıyorum. Lütfen kontrol ve dönüş sağlayınız.
  • 10 Aralık 2017 Pazar

    Hüseyin sargı diyor ki:

    Hasardere yeni yol ve köprü çalışmasından sonra 710 hattı çok yakınımızdan geçiyor eskiden samanyolu ile kara köprü camii durağı arasinda ana yol üzerinde hasardere durağı vardı burdan 710 a binerdik fakat kavşak calismasi yüzünden durak yok oldu. Isteğimiz . samanyolu durağından sonra ana yola çıkmadan bir durak daha yapılmasi kalkan durak yüzünden bu bölgenin sakinleri olarak çok müzdarip olduk ilginiz icin simdiden tesekkürler
  • 16 Kasım 2017 Perşembe

    Zeynep Karaçam diyor ki:

    İyi günler. Ben 15 Kasım 2017 Çarşamba günü yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum. Otogardan Umuttepe'ye çıkmak için 23 hatlı 41 J 0079 plakalı otobüse bindim. Öğrenci kartımda yetersiz bakiye olduğu için öğrenci olan arkadaşımın kartından bastım. Şoför çok kaba bir tavırla arkadaşıma olan kartı aldı. Ben de bunun usulsüz kullanıma girip girmediğini bilmediğim için kibar bir ifadeyle neden aldığını sordum. Fakat şoför çok sert bir şekilde "Biz burada eşşek başımıyız" şeklinde sesini yükseltetti. Ben zor durumda olduğum için arkadaşımın kartından bastığımı ve otogara giderken de yine başka bir otobüste arkadaşımın kartını bastığımda şoför müdahale etmediği için bunun yasak olduğunu bilmediğimi söyledim. Fakat şoför bir bayanla nasıl konuşacağını bilmeden sürekli kaba bir ifadeyle karşılık verdi. Bana düzgün bir şekilde bu tarz kullanım yasaktır şeklinde kibar ve düzgün bir üslupla karşılık vermedi. Yol boyunca da çekirdeğini çitleyip dışarı tükürdü. bazen de yanındaki yere çekirdek kabuklarını tükürdü. Ve yine yol boyunca bir elinde direksiyon, bir yandan çekirdek çitleyip, araba sürüp bir yandan da telefonda arkadaşlarıyla gayet rahat bir şekilde konuşup ulaşımımızı tehlikeye attı. Bu sorunu 16 Kasım 2017 Perşembe günü saat 14:29'da çağrı merkezine bildirmeye çalıştım fakat ben daha sorunumu anlatmaya başlamadan karşıdaki hanımefendi şoförü savunmaya başladı. Ben soförün kaba üslubundan bahsetmeme rağmen "size hakaret etmemiş sonuçta" tarzı bir ifade kullandı. Şoförlerin gün içinde birçok insanla muhattap olduğunu ve haklı olduğunu söyledi. Ben kartımı almasında bir sorun olmadığını fakat üslubundan ve yolculuk içindeyken çekirdek çitleyip telefonla konuşmasından rahatsızlık duyduğumu belirttim. Karşımdaki hanımefendi bana doğru düzgün söz hakkı vermeyip sürekli şoförün haklı olduğundan söz edip durdu. Ben durumdan dolayı rahatsız olduğum ve şoförle olan tartışmada insanlar içinde zor duruma düştüğüm için gerekirse her gün arayıp şikayet edeceğimi söyledim. Bu seferde "bana güvenmiyorsunuz" diye alınganlık gözterip olayı kendi lehine içselleştirdi ve benim şoförle olan diyaloğumu abartıp alınganlık gösterdiğimi söyledi. Ben çağrı merkezleri sadece sorunumuzu şikayetimizi bildirmemiz için var zannediyordum fakat kendimi bir anda çağrı merkezinde hiç tanımadığım biriyle tarışmak zorunda kalırken buldum. Mağduriyetimi ifade etmeye çalıiırken daha çok mağdur oldum. Çağrı merkeziyle olan konuşmaların kayıtlarının da dinlenip bu mağduriyetimin çözülmesini ve çağrı merkezinde sadece insanlara yardım etmek için çalışacak insanların olmasını temenni ediyorum. Ayrıca otobüs şoförünün yolcuya karşı olan kaba, sert tavrından ve otobüsteki insanların canlarını hiçe sayıp çekirdek çitleyip telefonla konuşmasından dolayı gereğinin yapılmasını istiyorum.
  • 06 Kasım 2017 Pazartesi

    Mustafa sahin diyor ki:

    200 un saatlerini değiştirip yıllardır Aynı arabayla işe gifen insanları magdur ettiğiniz için tesekkurler
  • 03 Ekim 2017 Salı

    Suna ULUÇAY diyor ki:

    Başiskele'den Derince 60 evler ve Yahya Kaptana otobüs seferi konulmasını istiyorum. İyi çalışmalar.
  • 27 Ağustos 2017 Pazar

    Sevilsen ÇAKMAK diyor ki:

    Şehir içi otobüsleri içi, koltukları pislik içinde.her sabah tiksinerek oturuyorum,bunları denetleyen yok mu?koltuk kumaşlarının pislikten deseni değişmiş.konforlu bir ulasım için hizmet bekliyoruz. ayrıca yenikent-çınarlı-şirintepe-kuruçeşme güzergahında neden ulaşım yapılmıyor. bu sorunların çözülmesini umut ediyorum.iyi çalışmalar.
  • 19 Temmuz 2017 Çarşamba

    SUNA ÇAPA diyor ki:

    Bu sabah 09.00 09.30 saatleri arasında LEYLA ATAKAN DURAĞINDA BİNDİĞİM 22 NUMARALI BELEDİYE OTOBÜSÜNDE İÇİNDE BENİM İÇİN ÖNEMLİ EŞYALARIMIN OLDUĞU POŞETİ UNUTTUM.PINAR YAZILI POŞETTE EVİMİN ANAHTARI TORUNUMA ALDIĞIM HEDİYE VE TELEFON SARJIM VARDI. BİLMEK İSTEDİĞİM KAYIP EŞYALARI NEREDEN ARAYIP SORUYORUZ? BİLGİ VERİRSENİZ ÇOK SEBİNİRİM. ŞİMDİDEN YEŞEKKÜRLER.
  • 25 Mayıs 2017 Perşembe

    Tansel YILMAZER diyor ki:

    Bir Ankara'lı olarak,Ankara'nın ulaşımını örnek alırsanız,geri kaldığınız bu konuda ilerleme sağlayabilirsiniz sanırım.Otobüsler hurda,şöförler Saygısız,Otobüslerin içini b... götürüyor.( Belediye'nin kendi otobüslerinden bahsetmiyorum,diğer özel çalışan araçlardan bahsediyorum ) Sanayi kenti Kocaeli'ye yakışmıyor bence.
  • 09 Mart 2017 Perşembe

    Gülşah Uzunmehmet diyor ki:

    Merhaba ben sakaryalıyım. Şurda 5 aydır izmitte yaşıyorum yani yaşamak zorundayım. Toplu taşıma araçlarını her gün kullanmak zorundayım. Ama ben böyle bişey daha önce hiç görmemiştim. Otobüsler o kadar eski ve o kadar pis ki nasıl binecegimi nasıl oturacagimi şaşırıyorum. Sivilden 2.50 öğrenciden 1.50 tl alınıyor ama hizmet sıfır. Yazın o otobüslerde bu insanlar napicak çok merak ediyorum. Otobüs soförleri zaten çoğunun elinde telefon dünya umrunda değil allaha emanet gidiyoruz. Biraz insanlara değer verilsin istiyorum. Belediye buna ilk önce şu eski özel arabaları kaldırarak başlamasını istiyorum. Ulaşım konusunda kocaeli belediyesinin çok geride olduğunu düşünüyorum. Bence ulaşım konusunda sakarya yi örnek alsaniz çok güzel olur.
  • 15 Şubat 2017 Çarşamba

    ebru irgül diyor ki:

    iyi günler başiskele kullardan kalkan otobusler yenı yolu kullanarak ızmıte ulasımı saglanabılıyor. eskı yolu kullanarak ulaşım saglanamıyor. eskı yol içinde otobus hattı koymanızı rıca edıyoruz.
back on top